Rekrytointi ja työntekijöiden tavoittaminen on monen yrityksen ajankohtainen ongelma. Autamme asiakkaitamme monessa kanavassa ja työpaikkailmoituksia on julkaistu enemmän kuin aikoihin.
Tavoitetaanko työnhakijat huumorilla vai faktoilla, tehoaako teksti vai kuvat, keinoina printti vai netti?
Rekrytointia sanomalehdessä
Aikoinaan avoimet paikat- luettiin sunnuntain päivälehdestä ja työpaikkailmoitus oli samalla yrityksen imagoilmoitus. Nykyään lehti-ilmoitusta hyödynnetään harvemmin mutta näkyvyydessä sekin puoltaa paikkaansa. Teimme asiakkaalle rekryilmoituksen kirkastaen työnantajakuvaa visuaalisesti, keskittyen työkulttuurin vahvuuksiin ja nojaten hakijakokemukseen. Tuloksena oli erottuva ilmoitus yrityksestä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista tehden työpaikkahaku helpoksi.
Visuaalisesti näyttävä ilmoitus toimii myös yrityksen imagomainoksena.
Rekrytointia verkkosivuilla
Joidenkin tutkimusten mukaan 64 prosenttia työnhakijoista on sitä mieltä, että suurin osa työnantajista esittelee itseään epäselvästi työnhakijoille. Yli 80 prosenttia hakijoista haluaisi kuulla, mitkä ovat työnantajan tärkeimmät lupaukset työntekijöilleen. Tuotimme asiakkaan verkkosivuille oman osion, jossa kerrotaan ajankohtaisista tapahtumista, avoimista työpaikoista ja työntekijöiden omista kokemuksista.
Sivusto kirkastaa mielikuvaa metallialasta ja kertoo Aurea Groupin työyhteisöstä ja tapahtumista työntekijän näkökulmasta.
Rekrytointia somekanavissa
Jokaisella yrityksellä on mahdollisuus antaa itsestään hyvä ja mielenkiintoinen kuva, vaikka työnhakija ei olisi yrityksestä koskaan aikaisemmin kuullut. Yrityksen verkkonäkyvyys tehokkaasti optimoituna on nopea tapa saada hakemuksia potentiaalisilta työntekijöiltä. Yhdistimme asiakkaan LinkedIn näkyvyyden rekrytointiprosessiin, joka tarjoaa hyvän hakijakokemuksen.
Linkedin kampanjaa täydentää informatiiviset laskeutumissivut