Taas meillä oli kiva projekti, herkullinen sellainen. Tehtävänä oli suunnitella ja tuottaa asiakkaalle ensimmäisen vaiheen verkkosivut, joita yrityksellä ei ollut lainkaan eikä siten näkyvyyttä googlehauissa. Seuraavassa vaiheessa sivustoa kehitetään yrityksen kasvun mukaisesti ja tavoitteena on täydentää sivuston sisältöä mm. lihatukun omalla kuvituksella. Tulossa on erikseen tuotanto- ja henkilökuvauspäivä ja toivottavasti kaapin kätköistä löytyy myös lisää historiakuvia entisajoista.
Huolellisesti valitut kuvapankkikuvat
Verkkosivusto kuvitettiin nyt kuvapankkikuvilla. Kuvasuunnittelussa piti huomioida kuvien soveltuvuus
suomalaiseen imagoon ja Lihatukku J.Peltovirran tuotevalikoimaan. Kansainvälisten kuvapankkien valikoima on mittava mutta
haasteena on tehdä kuvavalinnat siten, että ne ovat asiakkaalle eduksi. Onnistuimme siinä hyvin ja loppufiilis saa
makuhermot kutkuttamaan: voi hyvin kuvitella Lihatukku J. Peltovirran toimittaman naudanlihan ravintola-annoksena tai
kaupan palvelutiskistä ostetetun mehukkaasti tirisevän grillipossupalan.
Vahvat perinteet Lihatukku J.Peltovirran takana
Asiakkaamme Lihatukku J.Peltovirta on perustettu v.2001 mutta yrityksen historia ulottuu aikaan sotien jälkeen.
Yhden miehen torikaupasta toiminta jalostui teurastamoksi ja makkaratehtaaksi, joka tunnettiin Vammalan Lihana ympäri maan.
Kuka ei olis kuullut ja syönytkin legendaarista Suomi-makkaraa ja Vammalan lenkkiä! Sittemmin perheyrityksen seuraavat sukupolvet
keskittyivät lihan tuontiin ja tukkumyyntiin. Nyt Lihatukku J.Peltovirta toimittaa sikaa, nautaa ja siipikarjan lihaa isoille
kauppaketjuille ja ravintoloille.
» Tutustu sivustoon www.lihatukkupeltovirta.fi