Pakkala konepajan uusi brändilanseeraus: PAKON
JiPSin asiakas Pakkala Oy Konepaja uskoo nyt myös vahvasti teollisuuden tulevaisuuteen ja panostaa kansainvälisiin asiakassuhteisiin lanseeraamalla uuden markkinointinimen: PAKON.
Uuden toimintanimen tarkoituksena on helpottaa yrityksen kansainvälisten suhteiden kehittymistä sekä yksinkertaistaa ja tiivistää brändiä. Sanana PAKON juontaa edelleen vanhasta tutusta Pakkala Konepajasta, mutta nimi on helpompi muistaa sekä lausua myös kansainvälisesti. Uuden nimen myötä uusiutuvat myös lähes kaikki yrityksen viestinnällinen materiaali kuten logo, nettisivut ja esitteet. Uutta ilmettä on tarkoitus jalostaa kaikkeen yrityksen toimintaan ja lopulta luoda kokonaan uusi modernisoitu yritysilme. PAKONin uusi ilme on kokonaisuudessaan JiPS:n käsialaa.
PAKON lyhyesti
Pomarkkulainen konepaja PAKON (Pakkala Oy Konepaja) on jo vuodesta 1984 toimittanut erilaisia koneistettuja osia sekä kappaleita eri teollisuussegmenttien asiakkaille. Tilauskonepajana toimiva yritys on erikoistunut yksittäisten kappaleiden ja sarjojen alihankintaan sekä kokonaisvaltaiseen tuotantoon ja siihen liittyvien asiakaspalveluiden tuottamiseen. Toimintaan kuuluu myös hitsaus, mekaaninen kokoonpanotyö ja kunnossapito.
PAKON palvelee pääasiassa metalliteollisuuden vientiyrityksiä, sekä eri teollisuusyritysten kunnossapito-osastoja. Suurimmat asiakkaat ovat merkittäviä suomalaisia vientiyrityksiä esimerkiksi nosturi- ja laivanrakennusteollisuudessa että puunjalostuksessa. Asiakkuudet ovat joko osatoimituksia tai kokonaisvaltaisempia ratkaisuja.







